Unik!, Daleman Bus Yang Seperti Pesawat Terbang

Menaiki bus menuju destinasi yang jauh boleh dianggap perkara yang paling bosan sekali. Bayangkan kita hanya duduk berjam-jam lamanya terutama bagi perjalanan yang melibatkan utara ke selatan dan sebaliknya. Dan menjadi bosan kerana tidak ada aktivitas menarik yang dapat dijalankan dalam bus.
Star Fighter Tour ialah ide dari Willer Express yang berpengkalan di Jepang yang pastinya akan mengubah suasanya di dalam bus. Star Fighter tour yang mempunyai daleman seperti sebuah pesawat udara.
bas1
Sepanjang perjalanan dari satu destinasi ke destinasi yang lain anda akan merasakan anda sedang mengembara di angkasa lepas.
Star Fighter tour mempunyai beberapa paket seperti ke  Tsukuba Space Center dan  National Museum of Emerging Science and Innovation. Jadi perjalanan ke musium angkasa lepas ini pastinya lebih menyenangkan dengan menaiki bus yang memberikan ilusi anda untuk mengembara di dalam kapal angkasa! Genius! Cool beans! Untuk menaiki Star Fighter Tour anda ingin merogoh kocek sebesar 242 ribu sampai 844 ribu seorang tergantungg kepada destinasi yang dipilih.
bas3  bas5
bas6

No comments:

Post a Comment